NASI AMBENG ISTIMEWA

NASI AMBENG ISTIMEWA
HANYA DI RIVERSTONE ECO RESORT. Hutan Lipur Sungai Tua, Batu Caves, Selangor. 013-2080833, 03-92022672

Monday, January 24, 2011

Mesyuarat Agung Tahunan Kali Pertama AJMAL - 23 Jan 2011

Sekali lagi ahli-ahli AJMAL bertemu dan berkumpul di Riverstone Eco Resort pada 23 Januari 2011 untuk menghadiri AGM AJMAL atau lebih kepada perjumpaan yang diadakan pada 23 Januari 2011. Majlis bermula dengan kedatangan ahli sejak dari jam 10.30am dan mesyuarat dimulakan pada kira-kira jam 11.30am.
Seramai lebih kurang 35 orang ahli AJMAL telah hadir. Selain AJK dan ahli lama, perjumpaan kali ini turut dihadiri oleh beberapa orang ahli baru. Tidak ketinggalan juga kehadiran ahli dari Johor.
Beberapa orang Anak Selabak yang merupakan juga anak-anak Jawa turut hadir atas undangan Presiden AJMAL, Dr Mohd Ismail Maulut. Antara yang hadir adalah Dato Samsuri Rahmat...seorang anak Selabak dan anak Jawa yang berjaya setanding dengan tokoh-tokoh perniagaan yang lain.

Semua ahli yang hadir bergambar kenangan di hadapan Riverstone Eco Resort


Mesyuarat sedang berlansung.....


Tn Hj Sani Marlan selaku Pengerusi Majlis


Sedang khusyuk mendengar penerangan
Mesyuarat kali ini membincangkan hal-hal kebajikan dan juga kod etika yang perlu diguna pakai, selain dari itu juga AJMAL sedang berusaha untuk mewujudkan koop untuk ahli-ahlinya. Pemilihan AJK baru yang mana pada keseluruhannya masih mengekalkan AJK lama dan menambah beberapa nama yang dirasakan akan dapat membantu dan bergiat aktif di dalam AJMAL.

Menjamu selera Nasi Ambeng


Sedulang dikongsi bersama......


Selaras dengan adat tradisi masyarakat Jawa yang sering menitik beratkan silaturrahim dan ukhwah. Hadirin dihidangkan dengan jamuan makan tengahari Nasi Ambeng yang juga merupakan nasi berkat bagi masyarakat jawa. Berkongsi sedulang nasi sesama rakan diharapkan akan dapat menjalinkan ikatan yang lebih kuat dan perasaan persaudaraan yang lebih akrab lagi.
Tahniah AJMAL. Terima kasih Cik Nor Hayani Sharif dan Dr Mohd Ismail Maulut kerana kejayaan dan sokongan anda selaku creator dan presiden AJMAL. Harapan kami semoga AJMAL akan lebih berjaya lagi di masa akan datang.







No comments:

Post a Comment

"Sila tinggalkan komentar anda"