NASI AMBENG ISTIMEWA

NASI AMBENG ISTIMEWA
HANYA DI RIVERSTONE ECO RESORT. Hutan Lipur Sungai Tua, Batu Caves, Selangor. 013-2080833, 03-92022672

Tuesday, April 20, 2010

Restoran

=
Restoran D'River Cafe - terletak di Riverstone Eco Resort. Boleh memuatkan seramai 200 orang tetamu pada satu masa. Salah satu bahagian di Restoran D'River Cafe ini menampilkan konsep duduk bersila semasa menjamu selera. Bahagian ini merupakan bahagian yang sering menjadi pilihan pelanggan kerana lebih santai dan rasa seperti di rumah. Sesuai dengan konsep dan tagline Riverstone Eco Resort - At Home With Nature.
=
Di bahagian tepi restoran, besambung dengan lobi terdapat kolam ikan yang menempatkan ikan kap jepun dan seekor ikan kelisa kesayangan Bos yang dinamakan TUAH. Menjamu selera di sini memang nyaman dan damai. Bagi yang sukakan suasana malam, mereka memilih ruangan berhampiran kolam ikan semulajadi di bahagian anjung luar restoran.
=
Menyajikan masakan istimewa antaranya seperti, Pecel Lele, Pecel, Daging Bakar dan Daging Salai Masak Lemak Cili Api. Tidak ketinggalan juga minuman herba istimewa Wedang Sere selain Nescafe Dangdut yang sering menjadi permintaan pelanggan.
=
Jadi...bila lagi anda mahu mencuba resepi-resepi istimewa ini?

Gambar : Restoran. Riverstone Eco Resort dari tempat bersila

Gambar: Dari lobi Riverstone Eco Resort






http://riverstoneecoresort.blogspot.com/2010/04/team-building-corporate-warrior.html



Kami juga menerima tempahan untuk pelbagai majlis seperti : Annual Dinner, Birthday, Anniversary, Reunion juga Family Gathering. Tetamu juga boleh menempah kemudahan Karaoke yang disediakan.
=
Bagi pelanggan yang telah biasa menikmati hidangan di sini semasa bulan Ramadan, untuk tahun ini sekali lagi D'River akan menyajikan hidangan Buffet Ramadan dengan harga RM35.00 nett.
=
Kami menanti anda disini. Hubungi kami di talian 03-9200 4181 atau 013-2080833 untuk tempahan.
=
Sajian Enak Resipi Ibu
=
Breaking Fast Amidst Nature

Patin Tempoyak Hutan Lipur
Lokasi Kami
Resipi Istimewa dari Riverstone Eco Resort - at home with nature
Hidangan Istimewa dari Riverstone Eco Resort

No comments:

Post a Comment

"Sila tinggalkan komentar anda"