NASI AMBENG ISTIMEWA

NASI AMBENG ISTIMEWA
HANYA DI RIVERSTONE ECO RESORT. Hutan Lipur Sungai Tua, Batu Caves, Selangor. 013-2080833, 03-92022672

Monday, February 22, 2010

Corporate Warrior - Team Building



SEFEGUARDS SECURICOR ACEDAMY SDN BHD
Kami bertemu lagi pada 19 - 21 Februari lalu dengan grup ini untuk aktiviti team building selanjutnya. Sebagaimana biasa team building kali ini mengetengahkan pelbagai aktiviti berkumpulan untuk dilalui oleh peserta. Kali ini, tumpuan diberikan kepada aktiviti di bawah. Aktiviti ini akan memberikan peserta peluang untuk menerapkan unsur-unsur kepimpinan dan kerjasama di dalam kumpulan.


Wajah-wajah ceria peserta yang telah menamatkan latihan selama 3 Hari 2 Malam yang penuh kenangan. Seramai 37 orang perserta diiringi oleh 8 jurulatih dan 2 urusetia hadir pada latihan kali ini.
Untuk aktiviti ini, peserta diberikan 2 batang kayu bulat yang perlu disambungkan untuk dijadikan titi untuk menyeberang. Kena bawa baldi berisi air pulak.....tensionnya....




Barisan jurulatih pada sesi latihan kali ini. Seperti biasa pasukan ini diketuai oleh Mejar (B) Ilyas Mohd Amir, Kapt (B) Mat Isa, dan juga En Nasaruddin. Dibantu oleh Jurulatih kami Mohd Fidzhar. Satu lagi....perasan tak yang kat depan tu....Sebelah abang yang pakai baju merah.....jurulatih termuda kami, yang juga hero riverstone...tak lain dari anak bujang boss...Asyraf Faiq.



No comments:

Post a Comment

"Sila tinggalkan komentar anda"