NASI AMBENG ISTIMEWA

NASI AMBENG ISTIMEWA
HANYA DI RIVERSTONE ECO RESORT. Hutan Lipur Sungai Tua, Batu Caves, Selangor. 013-2080833, 03-92022672

Tuesday, August 17, 2010

Riverstone Eco Resort - di dada Akhbar Tempatan.

Press Preview Buffet Ramadhan yang telah diadakan pada 15 Julai 2010 lepas telah membuahkan hasil. Promosi Buffet Ramadhan dan keenakan sajian kami terpapar di akhbar-akhbar tempatan sejak dari hari pertama Ramadhan disambut oleh seluruh umat Islam di Malaysia pada 11 Ogos sehingga kini. Dan dari tarikh itu juga kami tidak sunyi dari menerima kunjungan tetamu yang ingin menikmati hidangan yang kami sajikan.
Lebih menggembirakan Bos dan Pengurus Besar kami Pn Hamidah ialah apabila mendapat kunjungan dari rakan-rakan media yang ingin menikmati sajian penuh Buffet Ramadhan pada hari Sabtu lepas. Kunjungan dari Chief News Editor Berita Harian, En Ahmad Zaini dan keluarga, Editor Berita Harian, Pn Minarni Mat Saad dan keluarga serta Editor Utusan Malaysia, Pn Meran Abu Bakar dan keluarga. Tidak ketinggalan juga kunjungan oleh Wartawan Kosmo, Hamzah Abdul Hamid dan rakan-rakan yang turut memeriah dan menggamatkan suasana malam minggu kami.
Terima kasih kepada semua di atas sokongan yang tidak pernah pudar. Terima kasih atas berita yang dipaparkan....terima kasih di atas kunjungan, terima kasih yang tidak terhingga kami kepada semua rakan media.....

Kosmo 17 Ogos 2010 - Seleksi Jawa D'River Cafe


Berita Harian 13 Ogos 2010 -Masakan Jawa Jadi Tarikan di Riverstone

Utusan Malaysia 11 Ogos 2010 - Berbuka Puasa di tengah 'Rimba'

No comments:

Post a Comment

"Sila tinggalkan komentar anda"