NASI AMBENG ISTIMEWA

NASI AMBENG ISTIMEWA
HANYA DI RIVERSTONE ECO RESORT. Hutan Lipur Sungai Tua, Batu Caves, Selangor. 013-2080833, 03-92022672

Thursday, November 26, 2009

Jemputan Majlis Perkahwinan Yanie & Opie

























Kepada PERSARANA - Persatuan Anak Selabak di Rantau, dan semua yang mengenali kedua mempelai yang juga merupakan adik perempuan kepada Boss Riverstone Eco Resort dijemput untuk menghadiri majlis ini yang akan di adakan di Kg Selabak, Teluk Intan, Perak, pada hari Ahad 29 November 2009.
Kepada yang belum pernah ke Teluk Intan, sekiranya anda mengambil Lebuhraya Utara-Selatan, masuk melalui tol Bidor, menghala ke Teluk Intan, anda akan melalui Kg Jeram Mengkuang, Kg Ayer Hitam, Kg Changkat Jong, terus menuju simpang menghala ke Lumut, di sebelah kanan Sek Men Seri Kandi, sampai di simpang tiga masuk ke kiri ke Kg Selabak, anda akan melewati Masjid Saadah di sebelah kanan, Sek Keb Kg Selabak di sebelah kiri, lebih kurang 1.5km dari sekolah adalah rumah pengantin.
Bagi anda yang memilih untuk melalui jalan Kuala Selangor, dari Simpang Empat, Hutan Melintang, menuju ke Teluk Intan, anda akan melalui Sek Men Sains Teluk Intan, jambatan
Seberang Perak, Kg Batak Rabit, anda akan bertemu lampu isyarat menuju Kg Banjar. Masuk ke simpang ini dan terus menuju ke Kg Selabak, anda akan bertemu simpang tiga, masuk ke kanan untuk ke Kg Selabak Dalam iaitu rumah pengantin.
Terdapat juga tanda-tanda jalan yang diletakkan oleh tuan rumah untuk memudahkan perjalanan anda ke rumah pengantin.
Kehadiran anda akan dapat memeriahkan lagi majlis ini. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

"Sila tinggalkan komentar anda"